Ibland blir jag sur på min blogg!

2011-03-06, kl 23:56:41 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper


När den strular, exempelvis när jag försöker ändra profil bild...grrr!! Inte roligt ju..... Har pluggat ikväll. Har även kollat på underbara fantasticko True blood. Alltid önskat att jag skulle bli en vampyr....jaaa. alltid haha, och ännu mer sen true blood!!! Love it like crazy!! Men snart är det försent, vill inte va en gammal vampyr...haha inte en som SER gammal ut iaf, utan vill fortfarande vara ung...så nu...snälla vampyr...kom nu då??

Ska snart krypa ned i sängen till karl, och en liten skulle jag tro, som imorgonbitti är tre små extra i sängen. Men det gör inget, skit samma att ryggen inte pallar, ungarna måste få va trygga eller??? :-) Nu messa det, förmodligen gubben som undrar vart jag tog vägen haha...bäst o krypa till kojs!!

Natti natti

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0