Hatar ful utväxt

2011-03-08, kl 19:45:04 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Är det något som är fult så är det fan ful jävla utväxt. Och jag stör mig och jag vill raka av mig håret på pallen...men jag tränger bort dessa tankar och väntar och väntar och väntar lite fucking till!!


När ska jag bli blond igen?

Anledningar till att jag vill åter bli blondin

  • Jag har inte haft min naturliga hårfärg sen jag var tolv.
  • Jag vill se mig själv i min naturliga hårfärg innan det blir grått och jag måste färga det iaf!
  • Jag har fått för mig att jag kommer passa som hande i handsken i blondt igen eftersom det är så jag är skapt!?
  • Jag vill för fan bara se mig själv i något annat än svart eller rött, fast jag har mörkbrunt nu så säger alla svart...för jag haft det jämt innan kanske? Eller på grund av nedsatt syn? Vem vet??



Blondie?!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0