Fräsigt värre!!

2011-03-10, kl 18:31:20 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Galenskaper


Asså herreguuu, fick värsta snygga grymma bärbara datorn bara sådär!!

Haha lite sån känner jag mig när jag fick min present idag. I Skrivande stund sitter jag med min dator i knäet!!! (WOW) Har ju inte kunnat det med stationär datorn, lite otympligt för min smak!! Men nu har jag fått en riktig pärla, så härligt!! Med motivationen att han vill skämma bort mig, att jag är så duktig i skolan!! Nämen kan ju inte bara än ta åt sig och få en varm känsla i magen!! Fick ju även tillbaka ett prov som jag hade MVG på...ett litet minus med men de glömmer vi för de syns inte!!

Härligt värre, och härliga människor runt om mig....och tänker låta det förbli så. Kan inte umgås med människor som jag får ont i magen av....det fungerar inte längre...jag pallar inte det...den där gnagande jobbiga känslan som nu tagit över ....det gör att jag måste kapa band som jag inte vill kapa. Men jag måste tänka på mig själv. Så är det bara.

Hade ljuvligt besök idag, av Binosen, hon och hennes ungar, vi tog en fika, tjata massor och ungarna lekte tills dom storkna....eller nått haha iaf töserna de små, rev ut alla barbies, alla ponnys och tja, alla leksaker helt enkelt haha. Grabbarna coola sig mest...haha. Spela lite spel osv. Stora killen var tvungen att dra på judoträning mitt i alltet och ville inte åka eftersom vi hade besökt. Taskiga morsan som jag är så sa jag att han fick åka ändå. Vi har betalt judodräkt och judoavgiften för att han ville gå, struntar han i det en gång så är det lättare att göra det fler gånger, och han gillar ju det och längtar till sin träning!! Så, han fick gå ändå, men han trodde ju att vi skulle fika utan honom så , så var de ju inte, fika med honom såklart!!


Och just det ja, planerat in något som jag lever på, inte bokat än måste kolla med skola och allt men är riktigt spänd och förväntansfull så jag kan spricka!!!!!

Kommentarer
Från: Anonym

;-D

Ibland får man ta tuffa beslut men som

gynnar i längden!!! Ont i magen är inte bra!!!

Kram

2011-03-11, kl 14:14:42

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0