Flickan med pärlhalsbandet

2011-03-21, kl 16:39:09 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper


Bredvid mig i skrivande stund, sitter världens vackraste lilla fröken och pillrar ihop ett långt pärlhalsband i rasande fart.
Pojkarna sitter vid datorn en liten stund och kollar efter en ritning till deras Heros, haha vilka intressen!

Stora killen hade en ide för ett äventyr som han ville utföra idag, det innebar att han o lillebrorsan tog goda smörgåsar och saft och packa ryggsäcken, tog med sitt underlag och gick ut i skogen bakom huset och kalasade på fikat! Jag skickade med en choklad bit som de två godingarna kunde dela på och stora killen fick ha med sig mobilen.
Det gick bra och de var ute en lagom lång stund, jag gick allt och kikade i fönstret ...

När de kom hem lös de som små solstrålar och var otroligt stolta!!!
Sen så har de lekt på övervåningen och pärlat lite de oxå, gick över med varsitt halsband till granngrabben, så söta mina killar!!
Prinsessan sitter än och pular, men nu är hon strax klar och jag sitter och längtar efter min karl och hans varma famn. Är inte riktigt kry idag och känner inte för att vara utan honom i eftermiddag och ikväll...men så är det ....

Ps: ha aldrig föredrag om text och bildtelefon...hittar ju bannemig inget!!! grr

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0