Enorma lökar!

2011-03-07, kl 18:34:06 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Galenskaper


Eh ja...haha vad trodde du jag mena? Egentligen liksom???

Idag så har jag kollat på en jätte fin och rörande dokumentär om ett par, ett äkta kärlekspar, där den ena fick demens sjukdom och den andra tog hand om den sjuka...så vackert och man blev helt tårögd....jag vill ha sånn kärlek! Och vill minsann tro att jag har det! Kände i hjärtepumpen att jag skulle kunna göra lika för min karl... jobbigt ja, men jag såg att de båda mådde bättre av det.... Till slut blev han så svårt sjuk att hon var tvungen att sätta honom på hem. Ja det går ju bara åt ett håll, och det är något jag inte önskar någon!!!! en oerhört skrämmande väg att gå!!!


Jag har vårkänslor, samtidigt som att allt är ett enda yrväder just nu. tankar som jag i helgen försökt trycka undan återkomm nu i vardagen....fasiken då!! Stora beslut hit och dit är fan inget kul kan jag säga....


Sen att jag typ stör mig på människor...åh gud....ibland önskar jag att jag kunde säga rätt ut vad jag tycker och tänker...men då blir de konsekvenser just nu antar jag iaf...som jag inte har råd att ta... stort minus för människor som är irriterande!!


Stort plus för alla fina underbara otroliga människor som förgyller mitt liv!! Ni vet vilka ni är!


Gott men gör min mage till gravidmage!

Kommentarer
Från: San

HAha, vem har enorma lökar? Du och jag! :p Eller menar du svettlökar?

2011-03-07, kl 19:16:02
URL: http://sanz.blogg.se/
Från: Anonym

en sång för martin?

2011-03-07, kl 20:36:57

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0