De var ett tag sen!

2011-03-13, kl 23:12:36 | Kommentarer: 4 | Direktlänk | Galenskaper


Men nu så....jag sitter med en klump i magen. Och jag kan säga att ett hat gentemot grabbens skola börjar ta form...blir så förbannad av deras jävla helvetes oförmåga att ta tag i saker. Så förbannat fega och äckliga att jag vill skrika på dom att jag tycker dom är idioter....yes....så är det och det är dom.

Idag vart grabben helt nere, tror det är stress han samlat på sig :-( får ont i hjärtat...så jag vill hellre dö än att se mitt barn må dåligt på något vis.


Nå jag har haft en bra helg till trotts. Var på galej igår med två glada tjejjor.
Vi åt jätte god mat, vi fnittra, tjötade och hade roligt.
Gick ut på krogen efter maten, dansa och tjöta och skratta, men sen blev vi trötta o gav upp ! Men skönt ändå precis i rättan tid!

Idag har vi haft besök och vi har grillat och slappat, sen blev det promme med bästa Emma, jävligt långt...och så sprang jag lite med... Efter prommen så har jag pluggat, antecknat och sånt, använder min nya dator BTW!!


LOVE my new computer!! Bärbar och underbar....

Hade kärlek med...men nu verkar spelet vara viktigare??? GR!!

Nä nu är jag dödens trött ska läsa kapitlet i sängen och sen sova, går upp i tid och läser igen!!


Prov på måndagar borde vara emot lagen!!



Kommentarer
Från: Oscar

Spelet var inte viktigare... Trodde du skulle plugga juh!

Hade du bett mig sluta så hade jag självklart hellre tatt en myskväll med dig!

Puss

2011-03-14, kl 00:27:47
Från: Nancy

Vad ledsamt att höra att det är jobbigt i skolan, ge dig inte!

Ja, myspys är inte helt fel, bästa på hela dagen, hihi



Ha en fin dag, :)

2011-03-14, kl 11:55:49
URL: http://nancy66.se
Från: Anonym

Usch då, barnen får leka snart igen, dom är ju så söta ihop hihi..



kram

2011-03-18, kl 22:07:35
Från: Syedvera

Great work! It very impressive. Your web site is helpful. All the best!

2011-05-10, kl 12:14:01
URL: http://syedvera.blogstie.com

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0