By the fucking way!

2011-03-17, kl 22:07:58 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Galenskaper


Hey!  Idag så har jag firat lilla Louisan fisan!! Hon fick en choklad ask med hjärtan! Och en lollipop då det var slut på kinderägg till min stora förtret!! Hon blev väldans glad den dära Louisan fisan och jag skällde inte ens på henne när hon var typ jätte försenad imorses...men det är ju bara för att det va hennes födelsedag....

Så här glad var Louise idag!!! Grattis bästa Louise!!!


Tog med kameran och fota lite muppar i skolan, man kan tro att det är vi som behöver vård ibland, vi kanske bara inbillat oss att vi kommer jobba med vård och omsorg? Vi kanske har samlats där för att våra kommuner inte vetat vad de blir av oss annars? Vi är utom räddning!?!?!

The muppet show

Tokstöllar!


Jag bakade choklad kakor, helselusen vad goda de blidde, som vanligt, för det receptet är grymt, bästa recept boken evva!

Kommentarer
Från: San

Men guuuuud! jag ser ju ut som en skelögd, uppstoppad gammel kärring! fy fanken... :S

Tur att jag iaf vet att jag är snyggare i the real life så att säga :p moahaha

2011-03-18, kl 09:46:00
URL: http://sanz.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0