Bränna ned skolan

2011-03-14, kl 15:05:03 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Galenskaper

Jag vill bränna ned skolan och aldrig mer skicka mitt barn dit.  Är så förbannad så det är inte klokt. Hur kan man vara så förminskande och handlingsförlamad??? Lägga skulden på den som blir utsatt??? Det är fan inte klokt någonstans...och jag blir helt sjuk av ilska och grät en skvätt för att jag var så arg.

Jag ringde ett samtal, hade datorn i knät, tänkte att jag skulle skriva en grej, och när jag skulle titta ned o göra det så hade jag redan skrivit de, helt sjukt, antingen skrev jag med tankeförmågan eller så är jag grymt virrig pga av all skit just nu.....fan i helvete......


Var i skolan idag och gjorde prov, gick åt helvete, kunde inte fokusera och jag tänkte bara på annat....
Fick åka hem för jag var så stressad så magen gjorde ont...nu har jag ringt lite samtal men inte är jag gladare för det...oh nej....snarare tvärtom...

Men en sak är säker.... JAG KOMMER INTE GE MIG!

Kommentarer
Från: Gunilllla

Det är bra!! STÅ på dig!!!!

2011-03-14, kl 20:54:20
Från: Anonym

säger som syster. Stå på dig!

Ingen aning vad som hänt, men hoppas att de löser sig. kram

2011-03-15, kl 08:47:31
Från: Nancy

Vet inte vad som hänt, men hoppas att det löser sig, stå på dig. kram

2011-03-15, kl 13:41:33
URL: http://nancy66.se

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0