Borta med vinden...

2011-03-16, kl 17:02:24 | Kommentarer: 4 | Direktlänk | Galenskaper


Helt ärligt, är mitt liv just nu i ett enda virrvarr. Ena stunden är det härligt och underbart. Andra kommer massa skit över mig som jag inte orkar med. Samma skit från i höstas, och ny skit som mitt barn är utsatt för. Samt MASSA skolarbeten hit och dit, ligger fortfarande efter med ett prov. Men det får ta den tid det tar. Annars går jag i bitar rent ut sagt!

Magen är en helt annan historia bara för sig. Så den glömmer vi här och nu....


Men, jag tänker samtidigt på mina härliga barn, min underbara sambo, mina fina vänner, solen, och lyckan av att få bra betyg, två MVG + på två veckor, några mvg - med här och där men what the hey!

Jag har det helt fantastiskt på många plan, men på andra är det det värsta som finns och jag önskar inte någon den smärtan.


Min söta dotter har pärlat ett jätte fint halsband här idag, vi har spelat plockepinn och sjung pippivisor. Stora killen har två kompisar över och lillebror är med dom :-) Fullt me ungar med andra ord! Men det är härligt! Lek och bus och fart och fläng! Det gillar jag och dom sköter sig själva de små liven, inte någe gnäll eller tjiv, så fint att se och höra på!!
flowerssommar

Idag har jag tagit promenad och fikat med Emma, det var precis vad jag behövde, jag behövde lite sällis och tjata av mig lite, hoppas jag inte tjatar för mycket bara....usch kanske är en sån där som tjatar så möe att alla vänner tröttnar snart??? GAH, men jag lovar, jag lyssnar med!


Tog ju en liten promenad till sen med min favoritfia, hon gick själv och tralla, handla på kiosken, gunga lite och sen blåste det ganska kallt så vi gick hem igen ! Hon är för go min lilla stumpa, och många pussar har det blivit idag.

Mina killar, de smälter mitt hjärta, saker de säger och gör är bara för härligt, så snälla och omtänksamma och kärleksfulla!! Och det är mina barn det!!


cherryheart

Kommentarer
Från: Ellen DellenDu

Näää du tjatar inte iväg oss, iaf inte mig, jag stannar...o du lyssnar en hel del själv också ska du veta. KRAM

2011-03-16, kl 17:10:23
Från: Emma

Va fan klart du gör. Måste få tjata av sig ibland det behöver alla människor. Och vänner finns där för att lyssna kan man inte det är man inte en riktig vän, för man måste kunna ta både fram och motgångar. Så det är bara att tjöta på jag lyssnar!!! Puss pårej

2011-03-16, kl 17:37:29
URL: http://tr3b3ntkossa.blogg.se/
Från: Emma

haha jag menade såklart KLART DU INTE GÖR!!!!!

2011-03-16, kl 17:38:07
URL: http://tr3b3ntkossa.blogg.se/
Från: Nancy

Barn är livets elexir, vad gjorde man utan dem, kramar

2011-03-17, kl 14:16:13
URL: http://nancy66.se

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0