Bloglovin är bra skit

2011-03-20, kl 16:38:42 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Försökte skaffa det en gång för ganska längesen, men var inte så intresserad av bloggosfären vid det tillfället. Nu kan jag tycka det är ganska gött att sitta o slösurfa och läsa bloggar. Men inte alla bloggar, jag påstår inte att min är en gudomligt intressant blogg, nä men jag bloggar ju för min egna skull. Och det är det ganska många som gör, men hur som haver så är vissa bloggar mer eller mindre intressanta för just mig.

Fast vissa läser jag i alla fall, bara av rutin liksom, men  andra klickar jag på markera som läst...grymt va? Läser inte ens, förstår inte ens varför jag har kvar vissa på listan som jag aldrig läser? Weird, jag läser mest bloggar av folk jag inte känner, och jag kommenterar inte så ofta heller för den delen. Men ibland så....

Well, jag tycker bloglovin är bra skit, men en stor negativ grejj med det hela, är att Familjelivs bloggar inte fungerar där. Det suger! För på Fl finns det iaf EN som jag vill ha med på listan liksom!!! Så jobbigt, meningen är ju att man ska ha alla bloggar på ett o samma ställe!! Irriterande som bare den...


Nej jag sitter med min hemtenta igen, och jag ska skynda på lite med min demens nu så kanske jag kan gå ned till vännerna och vara med dem och familjen...men kan inte göra något med gott samvete längre!! Men men får ta en sak  taget helt enkelt.

Nepp, back to reality!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0