Bloggkrig!

2011-03-01, kl 18:53:57 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Galenskaper


Bloggkriget 2011 har startat!! Förstår inte egentligen varför. En ironisk blogg skapades och gör ironiska vinklar av det som bloggas om mest, de man läser  i var och varannan blogg ungefär. Den pekar inte på någon specifik människa och de flesta som bloggar rent vardagsmässigt och ledigt kan känna igen sig i några saker, eller tillämpa på någon random blogg man trillat in i nån gång i bloggosfären.

Jag älskar ironi, jag älskar sarkasm och sånt...och kan tycka det är lite roligt. Och kan även tillämpa vissa saker på mig själv.  Och blogg världen, ja ger man sig in i leken får man den också tåla anser jag.

Man kan inte fläka ut sig och tro att ingen kommer någonsin ha en åsikt, ha något att säga eller att ingen absolut aldrig kommer säga något man inte gillar. Därför lägger jag aldrig ut bilder på mina barn även om jag gärna skulle vilja bara för att jag älskar dem och dom är vackrast...men sen finns det dem som vill skada, på skämt eller på allvar. Så den biten skippar jag. Jag väljer själv. Alla väljer ju om man vill blogga offentligt eller inte. Vill man inte att alla ska läsa kan man skaffa en dagbok med nyckel på...för blogg är inte en dagbok...ja just det ja tekniken har ju kommit så långt att man kan lösenordskydda med ja herregud. Men även om man gör det och lämnar ut till väl valda människor kan man aldrig så noga vet att det inte kommer ut. Så i så fall är nog dagbok med lås det bästa alternativet ladies and gentlemens.....

Lite väl valda tankar ifrån lilla mig



Kommentarer
Från: EllenDellenDu

WORD!

2011-03-01, kl 20:18:17

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0