Abonnenten du söker är inte...

2011-03-06, kl 19:53:09 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Well, dagen idag har varit helt grymt skön. Jag har njutit av att vara LEDIG, inge plugg inget stress. Så jävla skönt att  jag nästan fick en orgasm...ha. Eller fick ju det imorses istället så det var väl de som hindra....kanske får en ikväll?

Nå, nu ska jag faktiskt vara duktig och plugga lite istället. Läsa på ett prov och skriva lite grann. Ja ni vet vara så där lite lagom duktig...haha...inte på plugg humör alls, men kan då sätta mig och förslappa mig i soffan med gott samvete om jag arbetat någon timme eller två. Imorgon börjar ju allvaret igen och då är det plugg all night long nästa...inget att förlusta sig med där inte!!

Hela helgen har varit sprängfylld av feeder käk, alltså, om gubben vill att jag ska lägga på mig är denna maten att föredra!! För jädrans vad de ej går att stoppa....eller snarare sluta stoppa i sig...haha....


Hemmagjorde friterade strips! MUMS



Friterade kycklingvingar!!! Farligt gott!


Läskigt men gott med hummer! Aldrig ätit det innan...


Den här lilla kompotten gör att jag får ont i magen, men vad gör det?




Gott käk och massa kärlek, kan inte bli bättre faktiskt....

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0