Where the sun never shine

2011-06-28, kl 10:20:22 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper


Sitter inne i en bunker medans resten av familjen drog till stranden! Men jag har bara mig själv att skylla så är det! Men det ska väck all skit så jag kan sluta tänka påt! Så är det med det.

Jag kommer vara ledig 5 dagar, och planerar nu vad vi ska hitta på, funderar på en tripp till Liseberg och så vidare...skulle vara kul! Vill åka till Visingsö med med min familj och mamma o pappa o bröderna, det är så mysigt där!

Vi får se vart dagarna tar oss men har många dagsutflykter jag vill göra, förra årets lista kan gälla i år med! Vi gillar ju samma saker typ och några hann vi inte med.

Vet inte vart listan är nu, men kan skriva upp dem jag minns i hövvet.

Liseberg- blev aldrig av förra året, vi hade säsongskort på Sommarland så det blev det istället.
Sommarland- funkar alltid! och nära!
Universeum- ungarna ÄLSKAR detta, vi vuxna med! Förra året hann vi inte, men förr förra.

Barnens kanal- helt supermysigt, lagom långt att åka, och GRATIS! Vi gillar det!
Mini zoo- finns här i staden, gratis och funkar de dagar man både vill göra något och kanske slappa till det andra halvan av dagen.

Stockholm- i mitt hjärta, skämt och sido, jag vill åka dit med min äldsta, han vill så gärna åka dit han har tjatat om slottet och tycker det låter spännande sen jag berätta om mina trippar dit. Dock är det dyrt och kanske blir hela familjen istället för att det ska kännas värt, isf blir det sightseeing på hög nivå samt museer!

Visingsö- Underbart, jag har varit där många gånger, och jag ÄLSKAR det jag skulle kunna bosätta mig där, det är precis my kind of place, samt Gränna, det är otroligt gemytligt! Där vill jag med bo, kanske ta ett tält och sova någon natt?

Hova riddarvecka- Det är Stående varje sommar, i elva års tid, så det är inget snack om saken, det är vår familjs paradis ungefär, alla älskar medeltiden och vi älskar medeltidsmarknader och det är otroligt underbart, vi klär ut oss hela familjen och strosar runt och äter picknick i gräset, leker i riddarborgen och kollar på härliga ting!


Minns inte allt men dessa är några av dem som jag vill göra, sen kommer det kanske bli att vi gör något av det i höst, eftersom jag jobbar nu hela sommaren och vi kan inte hinna allt på de helger jag är ledig eller de ynka fem dagar jag är ledig, inte ens i sträck...men det blir kanon ändå!! Sådeså, för sen när lönen kommer, ska vi göra något speciellt, kanske hela familjen eller bara jag och karln, hur som haver blir de finemang!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0