Wa säger du?

2011-06-28, kl 22:43:01 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper
Helt mör i bena, svettig som satan. Orkar inte röra mig uppåt i huset där duschen ligger lämpligt  belägen. Alternativet är att gå ned, lika lång väg, till en sunkig dusch i ett duschrum i källarn som inte används....öhh...eller lägga mig i sängen utan att duscha...lukta as om fötterna och görat imorn istället...hur göra? Vet inte orkar inte bry mig just nu...

Jobbat ikväll, skulle ju varit ledig idag...men...nu blev de åtta dagars jobb på raken istället...tjofräs vettni...
Det gick bra men jäklar vad hett! Som att jobba i en bastu!

Men allt som allt gick det bra.

Fast det hade varit jäkligt gött med sommarlov...sola bada, slappa. MEN nu ska jag inte tänka på det...tänk..jobba jobba..pengar pengar...jobba jobba....puh!

Feta cash, allt som betyder något...yay


Den här skulle jag vilja klämma just nu, i detta nu...här och nu! Ge mig!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0