Vinden har vänt?

2011-06-20, kl 23:01:16 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Galenskaper

Haha, helgen har varit bra, humöret har varit mycket bättre än på länge, jag har jobbat och stressat men det har varit mycket kul med.

Gick bredvid en dag i veckan nu, ons, och på fredagen så var det introduktion och utbildning hela dagen lång, lördagen innefattade en till bredvidgång och söndag fick jag hoppa in och jobba första dagen!

Idag började mitt schema och nu är det igång! Skojj!

Det blir nog bra.

familjen är underbar, de får mig att andas.

Vänner är det lite knarkligt med, men några vet jag vart jag har...fast jag har ju lärt mig något.
Att man kan aldrig vara 100! Tyvärr, för man ändras, och så gör även prioriteringarna, och kommer något roligare upp, ja då kan man bli bortkastad, eller om man vandrar olika vägar i livet. Då kan det vara svårt att behålla vänskapen, men det behöver ju inte alltid betyda att man inte bryr sig för det.


Kommentarer
Från: San

<3

2011-06-21, kl 21:11:28
URL: http://sanz.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0