Varför står du där och glor?

2011-06-21, kl 21:59:35 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Haha, ibland står jag och fånglor, ser säkert jätte läcker ut när jag står och fånglor ut i tomma intet.


Jag har jobbat idag, lång dag, men det gick bra tycker jag. Drog och käkade lunch på minizoo med massa fölk.

Fick en blöt kyss av en kvinna, det var lite oväntat och överlumpande, men mycket härligt måste jag säga...love it!


När jag kom hem, så var det doning hemma som gällde, ordna lite med tvätt och duschade mig och ungarna för vi stank grillrök sen lunchen. Sen åt vi kvällsmat och pojkarna drog med farmor på något teknik lego tjofräs. De hade jätte kul. Jag och lilltäva tog en pippimaraton, som jag och hon planerat, men jävlar vad jag var trött, somna ju till, men vaknade av att min dotter killa och pilla mig på fötterna och fråga om jag inte skulle kolla. Sketonge!!! haha

Men trött som en gris fortsatte vi kolla, glodde väl på tre eller fyra avsnitt? Vetinte, men jävligt glad att jag fått alla avsnitt för jag är en Pippifan av hög kaliber. Skiter fullständigt i att hon visar trosorna typ hela tiden och att prussiluskan är en biatch...it`s made for loving it...

Ja som kanske märks är jag snurrig, jag skyller på Flödet from hell, som överaskade mig idag.

Trevlig parantes: Blödde igenom jobbarbrallerna och fick springa o byta...mohahaha. FLÖDE!




Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0