Sweet lord

2011-06-29, kl 22:34:08 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Galenskaper
Idag har jag blivit utskälld...inte roligt alls. #!!!###!!!

Ja, jobbat kväll idag med...det gick ju bra. Tror jag.

Är degig som en degklump, känner mig fastklistrad i stolen, det är ju gresavarmt!

Saknar några vänner som man aldrig hinner träffa längre, tråkigt. Men men fullt upp hela tiden, hinner knappt tänka på dagarna längre, bara upp o göra ditt o datt och ändå hinner jag inte ens med hälften av allt jag vill göra.

Vi har ringt simskolan och frågat om stora grabben kunde börja nu, den har redan börjat men jag fick lite spatt eftersom han vill åka med hit och dit och bada med den o den, och jag vill att han ska kunna simma, punkt slut!
Kan vara lite extra hård, för jag har frågat typ tusen ggr, och han har inte velat, och förra gången gick det inte jätte bra. Men är nog extra angelägen eftersom jag själv inte lärde mig simma förrän väldigt sent.
Det gick jätte bra att han kunde hoppa på nu, och han blev faktiskt glad när gubben berättade att imorgon hoppar han på!

Det hände något när jag var liten som gjorde att jag blev livrädd för vatten. Så kan ju säga att min nuvarande sambo har lärt mig simma. Men är fortfarande skrajj för djupt vatten som man inte ser botten på.


Kommentarer
Från: Anna

Hoppas ingen på jobbet har skällt på dig bara!

2011-06-29, kl 23:30:37

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0