Stresspressless

2011-06-13, kl 11:50:49 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Gah, spricker så jag blir tokig, denna veckan ska jag få klart de saker som ska in, och jag ska gå bredvid på sommarjobbet två dagar, och jag ska på en introduktionsdag hela fredagen...ahgah!

De blir finnemang stressigt...men jag kommer ha mycket att göra varje dag i alla fall...nästa vecka, ja då ska allt vara klart och ingen mer skola. Jag missar alla betygsmotiveringar och jag missar avslutningen för jag jobbar. Men det gör inget.

Jag vill jobba nu, så jag kan bli less på att jobba och längta till skolan i höst! För just nu känner jag mig skoltrött. TRÖTT PÅT!!


Men men...har inte tid att sitta här, ska läsa på prov nu. Sen ska jag åka en sväng till skolan och läsa upp ett arbete...tjofräs.


Tjing!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0