Sleeping beauty

2011-06-27, kl 18:44:40 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Or? Not....har en förkärlek att somna till några minuter nu för tiden...trött tös kanske. Ja och jag är nog inte vacker syn, ligger o dregglar överallt, och sen när jag vaknar nån minut senare så är jag lite yrslad och tar nån minut att komma igång...haha börjar bli seg och gammal! Utsliten efter nån vecka med jobb kanske?

Ovant att jobba men är ju rätt van vid tiderna sen praktiken, lite mer slitigt är det ju än praktik kan jag ju säga.
Men ringde från min praktik förut, och imorgon som skulle vara min lediga dag, blev en jobbdag istället serrni! Jag ska fanimig tjäna storkovan! HAHAHAHA, det var så roligt...

Idag var det några ungar som trodde jag var storasyrra till ungarna, min dag är gjord! Freakkin NAJS!!!! Woho!!! Jag ser inte ut att vara lastgammal!!! Yay!! Tur det för jag är inte lastgammal heller.

Stressad, yes, men snart är de slut på den pressen med. Då är det till att fokusera på familjen och jobbet, ENDAST! Och det ska bli så fadderullan skönt ska ni veta!

Ja, vi har Pippi maraton, me like, och en unge somna, haha han var helt slut lillgnutten, så han får sova.

Ska väl ge de andra två något att smaska på innan sängdax, för idag blir det säng i tid. Jag har ju annat roligt som jag MÅSTE ta tag i...suck stön och stånk och dubbelstånk...fan också...


Pippilotta

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0