Skolavslutning

2011-06-16, kl 16:11:24 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Galenskaper
Lilleman, eller ska vi säga stora killen, ha han är ju faktiskt ingen småunge...jisses tiden går fort. Att han fyller åtta år är ju helt ofattbart!! Blir ju alldeles vimmelkantig när jag tänker tanken måste jag säga...

Ja det var skolavslutning, i kyrkan, vi åkte dit, såg min son läsa en dikt inför hela kyrkan ! Så duktig att man sträcker lite på sig när man tänker på de...min lilla unge liksom.

Drog vidare till min skola där jag skulle få slutbetyg i en kurs och redovisa ett arbete som inte blivit av innan.Mvg i kursen och redovisningen gick jätte bra med!

Tog dock längre tid än jag räknat med herregud...men sen drog jag och familjen och åt på hamnkrogen, fick så ont i magen att jag fortfarande har ont. magkattaren!  Vidare till Ica köpte en låda med mini gb glassar och drog till parken, där lekte vi och käka glas, Söta Sandra kom och snodde glass av oss haha . Mysigt!!

Åkte hem och jag vila min mage...och jag var dö trött, fick ett ryck och har städat lite, diska hela soptunnan för den lukta apa, så lite stolt haha. Men har städat lite mer...ska plocka lite nu på övervåningen med.

Japp...sånt äre och livet är så mycket bättre om man får i sig mat...dock mat som magen inte får spatt av men men mat är bättre än ingen har jag märkt......yääs.

Kommentarer
Från: Moci

Han var Jätteduktig,din lille/store kille i kyrkan!!! Förstår att du är stolt!!

2011-06-17, kl 11:46:54
Från: mallory

Oh ja stoltare kan man inte bli!! :-)

2011-06-17, kl 23:39:22

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0