Segare kan ingen vara än Johanna

2011-06-23, kl 10:54:58 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Just idag känner jag mig otroligt seg. Sov till typ tjugo över tio, kanske det som är problemet? Men jag har verkligen sovit tungt! Nästan obehagligt tungt, så är som i koma. Men det betyder väl att jag behövde sova antar jag.

Ledig idag, det är verkligen skönt, dock är jag stressad i alla fall, för vet ju att jag jobbar imorgon och hela helgen ...men det kommer nog gå bra.

Inga planer inför midsommar direkt, eftersom jag antagit hela tiden att jag skulle jobba, men något blir det ju såklart, mina föräldrar eller gubbens förälder, får se vart midsommarafton tar oss!

Mitt ben har somnat, och jag har inte ens suttit särskilt länge här, ha...koma!

Näe, måste väl äta något, även om jag inte vill!  Tar mig någe litet.


Puss o hej!

Jag förra midsommarafton! (Saknar mitt hår... )

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0