Midsommar trams

2011-06-25, kl 19:21:53 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Midsommar, va fan är de? Varför fira när man kan jobba arslet av sig istället och tjäna sköna stålar??
Ska väl åka på en lyxig charter eller något i höst , bäst att jobba nu så svetten lackar!!


Gårdagen på jobbet flöt på fint, åkte hem och var lagom seg, det vankades grillat och spontan besök av vänner med barn och svärmor och gubbens syrra. Det var mycket mysigt, vi grilla gött, vi åt tårta som det var många diskussioner om innan men den var god. Jag var skit trött inne på ica och var stark motståndare mot en midsommar tårta som skulle ordnas med medans jag fick typ underhålla alla gäster och ta hand om hundra ungar...ungefär...så blev det ju inte alls för jag lyfte inte ett jävla finger, för jag hade minsann jobbat på midsommarafton sweet!!
Den ska jag köra med jämt nu! Behöver inte ens bli gravid för att mygla undan med andra ord mohahaha


Idag var det riktigt svettigt, allt hände på en gång och det gick i ett hela tiden, satt inte ned nån gång, hon jag jobba med fick ingen rast och jag hade en kortis...usch...men vi kämpade på...

Mötte upp familjen, drog hem så kom Louise och prata av sig lite, sen åt jag, hade inte ätit något knappt på hela dagen!! Gahh!! För de var så stressigt, men åt och sen har jag legat i gäst sängen inne i datarummet och h¨ållt koll på vad som händer...= sovit och dregglat ned både mig och tempur kudde...
Samt fått gubben att ge mig lite polka choklad då och då...


Nä nu ska jag smaka en nybakt bulle, som min hemmaman gjort! Och kolla på ett gäng ungar som hoppar studsmatta så det står härliga till!!



Undrar vad min vän gör på midsommarhelgen????

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0