Krigsstigen!

2011-06-10, kl 00:11:08 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Galenskaper

Det värsta jag vet är massa snack runt omkring, det värsta jag vet är när folk som inte har med saken att göra lägger sig i. Det värsta jag vet är falska(läs fega) människor som inte vågar ta upp saker med mig personligen.

Gå inte runt och snacka massa skit som du inte vet vad det handlar om. (Gäller ingen specifik person, men vill du ta åt dig, fine by me!)

Anklaga inte mig för saker som inte går att anklaga mig för.

Döm mig fan inte utan att ha snackat med mig.


Svik mig inte om du vill att jag inte ska svika dig.


Lite allmänt trött på folk och fä just nu, varit mycket som gör mig irriterad och upprörd. Som vanligt ska jag stå och svälja massa skit så det inte blir väsen, så att jag inte får massa spya kastad i ansiktet, som vanligt ska jag stå och ta emot.

/Mad as hell.

Kommentarer
Från: emma

frågetecken <3

2011-06-10, kl 09:32:38
URL: http://tr3b3ntkossa.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0