Kräsen?

2011-06-30, kl 22:13:08 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Alltså, när jag blir upprörd...ja då hetsar jag upp mig en stund...kan tala mig varm om detta hur länge som helst och, sen när det lugnat sig så undrar jag vad fan jag hetsa upp mig för egentligen...


MEN...jag tror jag skrivit innan, att jag har problem med maten, jag har svårt att äta och detta har pågått i typt två månader nu så det är inte pga av nån jävla värme.

Ja det har väl alltid varit lite si och så och jag har alltid varit lite petig med vissa saker. Nu är det värre, vet inte varför. I flera års tid, så har jag gått igenom alla smörsorter som finns, förutom Carlshamns, för har för mig i mitt huvud att min Farfar köpte den till oss nån gång när jag var mindre och att det smakade jätte konstigt...vet inte ens om det är sant men det är i alla fall anledningen.

Nå, jag har gått igenom alla sorter, vissa kunde jag inte ens äta klart förpackningen, andra har hållt i månader, eller nått år, men sen mår jag illa av tanken på just detta smör som ska på mackan. Och jag har bytt mella några stycken och varvat dem ett tag . Nå, har har testat bregott förut, men det funkade inte det förhållandet, men så för ett tag sen kände jag den där känslan att nej jag kan inte äta Icas Lätta mer, den ger mig kväljningar.
Så köpte Bregott fast mellan. Och det funka hur bra som helst...

När vi handlar, ville gubben ändå köpa Ica lätt, för han vill ha det, det är gott...bla bla bla. FINE, jag köper ett litet paket bara till mig då. Och även fyllt på detta för det tog slut. Men nu ......nu är mitt smörpaket slut och det är INTE bara jag som nallat där, och det finns bara jag och en till i huset som brer...och han ska få...gud vad arg jag är. Det räckte ikväll...så lugnade mig något, men när tankarna börja spinna om imorgon bitti....herregud...jag blir tokig för mornarna är fan värst nu för tiden!!!!!!!!! GAHH!!

Ja jag vet jag låter helt sinnessjuk och känner mig lite så just nu, men vad i helvete han har ju sitt smör! Knappt rört ens!!!!!!! Leave my fucking smör alone!

GE MIG!

Men nu när jag tänker lite, så tänker jag även på räkosten. Jag har aldrig i mitt liv gillat kräkdjur, alltså, skaldjur ...kräftor blä, räkor blä...osv....gulp. Men så för nått år sen smakade jag på kräftor...de funka! Men det är bara vissa tillfällen jag kan äta ...och det är när jag är sugen då.
Räkor går bara inte, det är en mardröm. Förutom när jag är gravid, då är jag sugen på räkor och öl. Dock inte levt ut fantasierna om dessa två...skulle bli en kräkfest. Köpte en alkoholfri öl grav nr 2, men gav den till min bror för de va ytte pytte lite alkohol i...alltså inte alkoholfri...haha.

Nå åter till min älskade räkost. Jag kör varje dag, två knäcke med smör...aka bregott...och räkost...min räkost som jag även den började äta för typ två år sen...en helt ny värld öppnades, kan knappt äta vanlig skinkost längre som jag älsade så innan för den är inte så god...känn dig utbytt liksom! Räkost!! Och den tar ju slut den med...får fan göra så att jag bunkrar upp i mängder..för jag älskar räkost!! Men...haha...håll i hatten, jag kan INTE äta räkost på låda, alltså inte i tub, för den innehåller hela räkor! YUK!!!!!!!! Det går inte...gubben köpte snällt hem en när jag hade panik...men jag fick gröpa ur osten och de blev inte lika gott...haha.hjälp.

Yes im a freak...men alla har väl sina egenheter eller? Vad är din då? Do you dare?

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0