Kaffe är guld!

2011-06-22, kl 16:12:46 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Tog en kopp innan jag cyklade hem, det gjorde nog susen, för är inte alls lika dödens trött idag efter jobbet som igår...haha.


Gått bra på jobbet tycker jag, inte alls så stressigt så förbannat skönt! Mycket tack av en söt liten Anna panna plutt som gillar att sätta fottossor på hövvet!!

Sen så börjar jag komma in i det och man lär sig alla små detaljer som annars blir jobbigt om man måste springa hit o dit som en skållad råtta för att hämta massa små skit som man glömt osv.

Käkade lunch med RARA Louise, så förbannat härligt att hon ställde upp och kom för annars hade jag varit så ensam!!

Ska ha en nattgäst idag, men det är lugnt för imorgon är jag ju ledig...haha, men jobbar ju istället hela helgen plus måndag... Längtar redan till nästa helg...


Nu känner jag att jag måste tömma tarmen.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0