Jävla ätstörning

2011-06-22, kl 21:35:17 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Hur fan kan man sluta gilla mat liksom? Det enda jag kan tänka mig att äta är kokt fisk, tacos och nutrilett bars. Knäckebröd med räkost och nån frukt då och då. Allt annat får mig att vilja kräkas bajs!

Så har det varit nu ett tag...inte klokt...och jag blir rätt irriterad. Nog för att jag ALLTID varit kräsen, så har jag ändå kunnat äta saker jag tycker mindre om, men inte nu, det är kört, får fan kväljningar vid tanken på mat. Det bästa är att inte veta om vad maten är förrän precis innan, som när jag fick grillad korv, för får jag veta innan så tänker jag på det och vrider och vänder på hur det ska smaka, och det slutar alltid i äckelkänslor...men får jag maten i näven i typ sista sek, ja då kan det gå...dock mår jag illa efter.


Och nej jag är inte gravid, bara allmänt störd.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0