ingen rim och reson

2011-06-17, kl 23:44:11 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper


När det ena är piss så kommer en liten sak som är såå roligt....det är verkligen berg och dalbana just nu för mig.
Mest nedförsbacke, men så då och då blir de uppförsbacke och det glimtar till.


Men måste säga att jag håller på och bli tokig av alla motgångar.

Idag var tufft, ingen mat på hela dagen, lunchplanerna for åt helvete och allt blev kass.
Utbildningen höll på mycket längre än jag trodde, till halv fem.
Mamma vart sjuk så gubben fick stanna hemma för mamma hade glömt av att hon skulle vara barnvakt och således hann ingen annan hoppa in, och han förlorade timmar på jobbet.BRA. NEJ

Och kommer hem, finns typ inget att äta.
Är ju inte hemma så mycket nu, och det finns andra som är det.

Det första man får göra är att plocka upp saker. Från golvet.

När man ska försöka göra kvällsmys, fungerar inte datorn som innehåller ett antal nya filmer som vi inte sett ännu...efter många om och men och en del frustration så fick jag igång data jäveln.

Ja men så välter lilltösen ut massa pantburkar...suck...två sek senare så tappar mellan grabben en stor godisskål...varav allt godis bara flyger över hela rummet....gahhhh!! Då fick jag bryt....

Och sen så funka inte xbox mojängen som ska funka för att kunna kolla på filmen....så fick ta en gammal jävla film som vi sett tusen gånger...men jag fick skrika i en kudde och gråta lite först...


ALLT gick åt helvete idag, förutom, kramar och pussar ifrån mina underbara änglar.
OCH att jag fick ett MVG + till!!!!!!
Och att jag träffa på både Ellen och Emma en snabbis idag!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0