I feel better

2011-06-10, kl 15:57:19 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Sjukdomsmässigt mår jag mycket bättre, ingen feber, lite halskrassel kvar såklar..irriterande men jag överlever. Hellre det än de tre dagars helvetet jag hade i veckan.

Jag har jobbat idag på Demensdagvård, mycket trevligt, alla är så otroligt härliga så man blir så glad och det är så kul att se!

Ska viga hela helgen åt plugg. Så jag får allt överstökat nu, för nästa vecka orkar jag inte sitta, får kanske göra lite men vill få undan det mesta nu, sista veckan kan jag ju ändå inte göra något och då ska väl betygen vara satta iaf så nu är det räser!

Idag blir det kompisfri dag, jag tar det ibland för att jag vill ha ungarna hemma, och inga andra ungar hemma helt enkelt. Jag vill ta det lugnt och ha mina änglar runt omkring mig! Så är det! De har lekt med kompisar och varit på skolan i förmiddags så de överlever, och de kan leka med varandra om det är något! Men lugnt och skönt ska det vara. För helt på topp är jag då inte och sov dåligt inatt.

Det åskade o braka, så min prins vaknade och tyckte det var obehagligt och sen kunde inte jag somna om, uppepå det hade jag svårt att somna från början så de blev sent, och sen vakna jag tidigt och kunde inte somna om...kanske nervös inför jobbet? haha, men det gick bra i alla fall så.

Nej nu ska jag grejja lite med banken och sen ska jag ägna mig åt ungarna!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0