Gnägg

2011-06-29, kl 12:10:39 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Måste ta en liten paus. Vaderna är stenhårda, vet inte om det beror på att jag cyklar och rör på mig så mycket i jobbet att de är överansträngda eller vad liksom. Nåväl, sitter och tog en paus just nu.

Familjen är på stranden medans jag gör slitgöra. Haha, ringde för en stund sen och sa åt dem att komma lite tidigare så vi hinner umgås en stund innan jag måste åka till jobbet! Inte bara äta hej då utan kramas lite äta och sen hej då.

Prata lite med varandra är ju inte helt fel det heller!

Har dragit ned persienner och försöker ådstakomma lite korsdrag, de blåser lite lite svalare idag så de funkar lite grann iaf. Ute är de varmt och gött.

Pimpla water!! Så man inte får solsting! Iof får jag inte det när jag är inne men jag är hopplös på sommaren, får lättare än lättast solsting, hade köpt mig en kepa just för att slippa få solsting, vad gör gubben då? Glömmer den nånstans i tjottahejti...grrrr! Får sno hans, för den har han minsanna stenkoll på medans min kepa och ungarnas snurrar runt överallt...ja jag blir lite smått halvgalen när jag tänker på alla kepsar som försvinner varje sommar!!! De e inte helt billigt, skulle köpt fler på ullared, där var dom billiga!

Nej back to work!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0