Fun facts

2011-06-13, kl 19:57:46 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Jag är snygg i keps.
Jag är snygg i urringat.
Jag passar i figursydda kläder.




Jag ska snart lägga ungarna i sängen... de har lekt ute hela dagen, perfekt...då hoppas jag dom somnar så jag får lugn o ro...ha vilket skämt ska pressa plugg tills ögonen blöder...har prov på onsdag och lite annat som måste bli klart nu i veckan. Bara att pressa liksom!
Stress stress stress. Plugg plugg plugg nu så här på sluttampen och jag vill slå på mig själv för att jag inte tagit tag i typ två grejjer tidigare....grrrrrrrr men nu är läget som det vart och det är ändå bra hur jag presterat så förbannat klockrent med tanke på allt som hänt.

Jag vill ha allt klart...samma betyg som vanligt och kunna skita i skolarbeten tills i höst! NU!!


Den här vill jag ha sen ,undersköterska + skötare som jag kommer bli!



Give it too mee!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0