Far ända in i baljan

2011-06-14, kl 17:48:44 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Galenskaper

Dagen var så bra så bra...det var så roligt att lära sig HLR, jag var grym på det sa min lärare. Det var roligt att veta att jag kan rädda liv. Jag tog en promenix till Sandra och kolla på hennes lägenhet, hade ju inte kollat den innan.
Sen så drog vi och käkade lunch på ett jätte mysigt ställe, som jag inte kommer ihåg men det var gör mys!! Jätte fin utsikt, men vi blev bevakade av äckliga fiskmåsar och skit...blärk! Men Sandra hade ett sätt...PSCH!! haha och vifta lite ...jag försökte med flaskhotning...de funka inte...haha...

Nå det var hur mys som helst och jag kände mig så glad....så vart jag jätte stolt att jag tog bussen hem...klara det galant haha...vart så orolig för de där konstiga kortläsaren de har nuförtiden hahah...men de funka med Sandras hjälp och instruktioner! jag satt på bussen och var så nöjd för jag läste på provet...


Sen så gick jag och köpte varsinn sommarlovspresent till ungarna för att jag var på så bra humör!

Men sen på bilresan hem gick de mindre bra...fick veta något som gjorde mig ledsen. Sen så eskalera det även fast vi hade löst problemet....och sen dess har jag varit fly förbannad...

Så Far åt pipsvängen alla idioter som inte låter mig ha mina känslor. Far ända in i baljan alla som inte fattar hur illa den där personen har gjort mig och att jag vill kräkas bara av tanken på människan.

Far ända in i baljan alla som tycker att jag inte borde känna som jag gör. Prova fan o gå i mina skor innan du har en jävla åsikt...prova att klara av att prestera det jag gjort på detta halvår till trotts all jävla skit, prova, och du skulle snabbt inse att du skulle inte palla trycket att ligga på MVG i varenda jävla ämne och ta hand om ungar och ha all jävla skit i bakhuvudet....det skulle du fan inte...och DU är alla idioter som inte verkar fatta ett jävla dyft.

Försök plugga utan gråten i halsen när du bara vill lägga dig ned och dö. Försök ta hand om tre ungar som skriker när du har en panikångest attack,  när du har minneskänningar i hela kroppen efter ett trauma...försök bara för helvete!!!

Försök få barnen att somna när du har en hotbild över dig, försök att inte gråta dig till söms varje kväll när det kryper i kroppen av avsmak för dig själv.
Försök att le när dina vänner skrattar när det enda som snurrar i ditt huvud är groteska bilder oavsett om dom är sanna eller inte.

Försök leva ett normalt liv när du inte vet vad som egentligen hände i huvudet, men alla pusselbitar skriker att det var för jävla hemskt och jag hade gråtit om någon hade berättat min historia för mig.

Försök bara för helvete...försök leva med alla mina minnen, försök hålla uppe skenet och vara stark så som jag.

Försök vara som vanligt när ingenting är som vanligt, men alla vill att du ska vara oberörd annars är det jobbigt att umgås med dig.

Försök att inte känna dig sviken när man blir övergiven av de flesta för att man inte kan vara glad och sprallig, inte orkar stötta upp andra utan behöver stöttning själv. Men sen när man mår bättre duger man igen.

FÖRSÖK!

Kommentarer
Från: Moci

Blir verkligen berörd av din blogg....

Har verklgien INGEN aning om vad du varit med om men förstår att det måste vara nåt fruktansvärt!!!

Hoppas du nån gång kommer att må bra...eller iaf så bra man nu kan må..

Och dom som du skriver om(ingen aning om vilka eller vem det är!!) är ju inte vettiga nånstans antagligen.

KRAM!

2011-06-14, kl 21:20:50
Från: San

Du är bäst! och *FÖRSÖK att inte lägga mer energi på skit och elände!

<3 KRAM <3

2011-06-15, kl 08:54:16
URL: http://sanz.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0