Ett val.

2011-06-22, kl 19:08:05 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Idag hade jag ett val, välja att fortsätta vara trött så jag kunde ha somnat, eller (knarka lite uppåttjack) ignorera tröttheten och leka med mina ungar som jag så otroligt längtat efter!

Jag valde det sista alternativet efter lite slöande i fåtöljen, fast jag läste faktiskt böcker och lekte Zombiemorsa och mata ungarna i typ dvala. Men skärpte till mig, vi gick ut och käkade lite kaka som ungarna bakat själva i förmiddags, myste lite och till slut så kom energin tillbaka(Läs solen uppenbara sig igen) och vi gick till lekplatsen nere vid kiosken.

Där gunga vi, jag gunga med två ungar på mig, där lekte vi trädatten, vi lekte kurragumma och vi busa, baka kakor, sålde glass och pussades och kramades. Många skratt och mycket kärlek.

Knallade hem igen och nu glor ungarna på film som jag lovat, vi köpte Disney filmer ifrån nån filkmklubb, besvikelse att bara två kom, varav en vi valt och en hemlig film...skulle fått typ fem ...jaja....de ger sig. Bambi 2 får duga ikväll.


Jag ska nu ta mig själv och mina säkerhetstrosor och lägga mig i min vita soffa, fattar ni varför jag har säkerhetstrosor då?

Köpa kanske?

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0