En härlig sommardag!

2011-06-30, kl 16:12:15 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Jag kände mig lite surmulen på jobbet imorses...men lite mat i magen gjorde det bättre men kändes ändå som att jag gick i slowmotion och inte fick något vettigt gjort liksom..inte samma gnista...ska nog tänka mig för en och två ggr innan jag väljer bort min lediga dag nästa ggn.

Nå på lunchen så kom söta Louise och vi köpte en sallad till mig, jag orka inte trycka i mig något mastigare än så. Är fortfarande mätt, har inte ätit sedan tolv...dock druckit massor.

Haft på mig stödstrumpor idag för den som vill veta, fick panik igår för känns som jag kommer få åderbråck och tjohejsan av detta stående och gående och cyklande i ett, för bena har varit jätte hårda, inte så jätte svullna men stödisarna hjälper, men köpte ett par som inte är i bommull....och jag lär ju kunna få på mig dom eftersom jag sätter på folk det typ varje dag !!

Proffisionell påsättare...hahaha det lät det.

Värmen gör mig lite  småtokig...

Nä nu ska jag ut i solen, sen ska jag posta ett paket!

Tjing

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0