Varit lite ledig

2011-07-18, kl 09:58:10 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper
Fem och en halv dag, den halva dagen jobbade jag på korttiden, ett kvällspass, det var rätt kul så det var inget.
Sen har vi varit på Hovas Riddarvecka, vi har varit på sommarland, vi har varit på museum i Skara och lekt på lekplats, vi har varit på Balthazar och slappat lite emellan. Mest har vi försökt göra saker för barnensskull eftersom jag jobbar annars förutom just dessa dagar.

Ja vi var på klassåterträff i lördags, kom till L-dal i fredags och lördags eftermiddag kväll var det klassåterträff för gubben, det var trevligt, ungar var med och det var inget alkohol, vi grilla och ungarna röjde i trädgården och titta på hästar och prata, det var mysigt. Kom hem i någorlunda tid och kunde glo på tv ett tag och käka lite onyttiga snacks.

Igår var det Balthazar, ungarna byggde båtar typ i två timmar, och de hade jätte kul, för de spö regna ju så kunde lika gärna göra något inomhus!  I onsdags var vi på Sommarland, det var en hit som vanligt men i år kunde ju T åka med, och de åkte grabbarna! Och jag med, och de hade fått nya åk som var riktigt roliga, det blev inget bad denna turen eftersom vädret var lite blåsigt, men inget regn och det var jätte mysigt faktiskt.

Ja, min mobil har total crashat med, den sparar inte meddelanden, så man måste verkligen läsa noga och svara direk, den skickar flera sms när man bara skickar ett, den sparar inte vem som har ringt och tider osv....och rätt bra o veta om jobbet har ringt och när! Men men jävla mobbe, dags att köpa ny!! PLus att jag glömde laddaren...så den är ju typ urladdad.

Lillhjärtat, tänker jag på hela tiden.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0