vännen som försvann

2011-07-05, kl 21:57:59 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Minnen

Satt och läste på till provet. Lyssnade på musik, tänkte att musik kan ändra ens humör så himla fort.
Kom och tänka på för några år sedan, när vi inte bodde i huset, jag hade haft en tuff tid, väldigt jobbigt hade det varit, men jag hade precis hittat tillbaka till min vän, och hennes familj. Jag och barnen, då två stycken bara, skulle bli hämtade hem till dom för att spendera kvällen där, tror det var fredagsmys. Ja innan, så spelade jag musik och vi dansade, och jag var så glad, tror vi spelade Crazy frog bland annat som min stora kille gillade då, och annat med, men jag var så glad, och tänkte att allt ordnar sig.

Kvällen hos vännerna var väldigt mysig, sen kom gubben min efter jobbet, och jag och min kompis hade lite roligt för oss efteråt, pipmuggar och lite kraffs haha. Men kul hade vi, även om de va lite stört alltihopa!

Några månader senare, lever inte hennes andra hälft. Han som var så himla go, så rar, som både jag och karln gillade så mycket. Det var otroligt vad konstigt allt kan kännas på bara en sekund.

Kommer aldrig glömma det samtalet jag fick den höst morgonen. Chocken...kommer inte glömma begravningen heller....fy fan.

Kommer aldrig glömma vännen heller. Tänker fortfarande på honom. Han var verkligen en otroligt bra vän, han var så empatisk, han ville verkligen hjälpa till och han brydde sig ofantligt! Och rolig och snäll! 
Sen levde inte jag med honom som hans fru, så kan ju inte svara för alla delar, men vet att det var jobbigt med.

Men saknad är han...vi pratar om honom här hemma ibland och då och då så poppar ett minne upp!

R.I.P
Erik

Kommentarer
Från: Anonym

Sv: Kan ju kolla på det :)

2011-07-05, kl 22:29:06
URL: http://tr3b3ntkossa.blogg.se/
Från: mallory

Hänger inte riktigt med nu men ?

2011-07-05, kl 22:45:58
URL: http://hellomallory.blogg.se/
Från: Emma

Bordet menar jag

2011-07-06, kl 23:42:34

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0