Sweet as hell!

2011-07-04, kl 22:46:45 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Fick glad nyhet idag...tjihi. Det var lite uppiggande efter allt slit måste jag säga. 3 mvg på en dag är inte fel.

Ja jag måste få skryta lite, ja jag kom efter med skiten men är jävligt stolt att jag presterat så jävla bra sen jag började plugga. Förra terminen fick jag mvg i alla arbeten och prov, denna med förutom en grej som jag ska komplettera(fanns även god anledning till att min hjärna var på annat ställe med...suck.). Jag har lyckats få tre st MVG +, och är jävligt nöjd. Nu gäller det bara den förbannade slutklämmen med det sista här nu...som jag oroar ihjäl mig på men men. Om det går åt helvete måste jag ändå nöja mig för jag är människa...men jag har höga krav på mig själv...för nu vet jag att jag kan. Och framtidsplanerna har växt ännu mer sen jag började läsa...tänker inte skriva ut dem här...men de känns spännande och roligt!

Har jobbat kväll, de gick väldigt bra faktiskt, fick upp ett bra tempo, inget knussel, de gick i ett men de var liksom inget som var stressigt överdrivet eller krångla ihop sig. Så det var riktigt skönt!

Men jag vart trött nu när jag kom hem, men lite piggare nu men känner ändå att jag ska sova strax...lika bra för jag börjar ju sju imorgon! Med andra ord upp i ottan!

Ja nu ska jag stänga ned här och ev spela lite super mario...haha...de va länge sen och blev lite sugen!

/Mallory skryter förjävlar, men så har jag aldrig förr haft anledning att tro att jag faktiskt är duktig, så nu jävlar tar jag igen förlorad tid...

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0