Sugarpie

2011-07-28, kl 22:13:31 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper
Kollar på ett könstigt program om samlare, sånna där amerikanska samlare som samlar på sig all skit de kan. Herreguuuu, hur kan man låta sina ungar leva i sån jävla misär...äckligt.

Jaja. Var på jobbet, gick bra tycker jag, allt flöt på, det funkar mycket bättre för mig om jag inte jobbar med stressade människor, och känns som jag börjar hitta mitt egna flyt lite. Det tar ju tid att lära sig allt och jag har ju faktiskt inte jobbat inom vården innan så. Men trivs överlag bra och kommer förmodligen att sakna stället sen när jag börjar jobba. Hoppas jag får fortsätta hoppa in helger och en del kvällar och så...mmm

Yes, tankarna och känslorna är ju kvar, men försöker tänka på annat istället faktiskt. Skiter i de som skiter i mig helt enkelt...

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0