Sucker punch

2011-07-04, kl 00:32:38 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Kollade på film här in på sena kvälla...eftersom jag jobbat så förbannat bra idag så tyckte jag en degkväll i soffan var välförtjänt.

Men alltså, filmen var rätt lam, det var snyggt gjort och så, jo visst, men den kunde haft så mycket bättre story, storyn var verkligen otroligt lam. Det kändes mest som en film där någon ville visa att jag kan göra film såhär snyggt så vi mosar in massa coolheter på ett och samma ställe...sen vad det är för handling. Who cares! Ungefär så...och jag brukar inte ha något emot annorlunda filmer, eller våldsfilmer, eller anime eller vad det nu försökte efterlikna...men detta var ingen bra kombo...för mycket happening liksom...näpp...not my cup of tea! Men med små små förändringar hade den kunnat var såå mycket bättre enligt mig...men men...skit samma. Fast var lite besviken för i början tänkte jag att den kanske var nästan lika cool som Sin City...men inte ens i närheten...blä haha.


Nä nu blir det bedden så man orkar upp imorn och ska studa!

Natti natti godisgrisar!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0