Seg som bare den

2011-07-05, kl 18:23:55 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper
Jädra visdomstand som bråkar...helt svullet i käften! AJ!!! Blev helt paff imorse, de kändes liksom konstigt, och så kände jag efter o de va helt jätte svullet...nu börjas det igen...först trodde jag att jag liksom bitit mig i kinden inatt o bitit av en bete fläsk haha...nej men de va visdomstanden som bråkar och hade ont i hövet förut!

Ja har jobbat idag, det gick väl bra, det gick i ett hela tiden. Inga större kaos i alla fall..som det kan bli ibland.


Ja ikväll blir det plugg plugg plugg och så lite plugg. Somna till en sväng...när jag kommit hem...BIG mistake! ungarna röjde som tio elefanter och vakna till gnäll och tjat och en telefon i örat...yay! Och trampar in i köket där det är fullt med sand...såg nu att nån unge vräkt ut tvättkorgen med...ja man får betala för att man är trött..haha.


Njäpp...har duschning och tvagning av ungar att göra ikväll..ingen annan som gör det åt mig har jag märkt...så lika bra att jag gör de...så kommer min rygg må ännu bättre!


Är inte sur...bara lite gnällig...

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0