Regn

2011-07-14, kl 23:00:54 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper
Regnet passar bra till hur det känns just nu.

Jag är inte på bra humör ikväll.

Är mest trött och vill sova...kanske ska ta tag i det?

Men dagen har i alla fall varit bra, har spenderat den med mina barn, jag och lilla E har färdats till hästlandet, där vi möttes av en ond storm som försökte ta alla hästar och oss, så vi fick finna skydd och rädda alla hästar in i slottet!

Jag har åkt karuseller med två glada killar, den stora för att han fick åka i princip allt i år, den lille för att han fick för första ggn åka massor med roligheter! De åkte tillsammans, själva och med föräldrar, vi lekte på lekplats och hade picknick. Det var en helskön dag, med bus och lek, och helt för deras skull! Trots blåst och lite molnighet hade vi super mysigt. Det bästa som finns är att vara med barnen, släppa allt och bara leka, prata, kramas, pussas, lyssna...sjunga...allt! De är helt enkelt bäst och man kan kliva in i en annan värld med dem! Jag älskar det! Jag älskar dem!

sandhjärta
Samt tänker på Pyret.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0