O´boy!

2011-07-05, kl 21:12:32 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Men lite oboy i kroppen och två smörgåsar med räkost...känns livet lite lättare. Även om små mörka moln täcker lyckan. De mörka molnen just nu är...dels lite av de känslorna från förra inlägget. Dels att jag kommer kugga på provet på tors. Dels att jag orkar inte med mer skolgrejjs. Dels att jag hinner inte träffa mina små så mycket som jag vill!


Men de mörka molnen ska jag sticka hål på. Går provet åt tjottahelvish, så gör det, jag har ändå lyckats bra resten av tiden liksom. Så är det bara. Får väl leva med att mina höga förväntningar på mig själv inte alltid lyckas i så fall.
Det andra, skit samma, de som skiter i mig, skiter jag i med till slut. Så är ju livets gång. Jag krusar ingen och jag får väl leta new better friends. Men blir så förundrad, att det ska va så förbannat svårt att hitta vänner???? (For keeps menar jag.)  För sure, jag har men jag menar på samma nivå då. Eller så får jag sänka mina krav helt enkelt.

Blupp.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0