Not much

2011-07-20, kl 22:59:00 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Galenskaper
Segt var det här. Livet har sin gilla gång. Men sommar och sol och familjen kräver och då blir de inget blogg.

Haft två mysiga dagar nu, igår och dag, riktigt myspys. Imorgon jobbar jag även fredag lör sön. Sen ledig på måndag och ledig nästa helg i varje fall. Då vankas det bröllop.

Jag är lite seg så här på kvällningen och det var en sak som fattades idag när vi sammanstrålade familjerna, en styck familj, som skulle varit här...som det sig bör....fan.

Man orkar liksom inte tänka på hur jobbigt det är, för man orkar inte, men hur är det inte då för dem? Går inte att föreställa sig.


Men...nu ska jag lägga mig och försöka natta mig själv sen.


Natti natii fölk och fä

Kommentarer
Från: Gunilla

Ja fy fan..går inte alls att föreställa sig! Ofattbart å så jävla orättvist!!!

2011-07-20, kl 23:42:09

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0