Magen är som en svullstig

2011-07-11, kl 19:12:45 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Svullstig...brunnstig...ehem...venne, men den är bra ond. Åt ingen lunch på jobbet, blev så sen frukost ju, men åt ett äpple, sen åkte jag hem i tron om att man skulle få mat...typ. Men det blev ingen mat, så jag var tvungen att äta snickerskaka istället för att stilla hungern. och sen blev det tacos...och det resulterade i enorm magvärk...gaser utan dess like och svullen och härlig...not...

Ja jag har en riktig klantdag idag, jag tappar saker, fumlar, går in i folk, kör in folk i saker, ehm...tappar alla tops vi äger över hela badrumsgolvet...måste föresten plocka upp dem, orkade inte det i min hungersnöd!

Gubben hade en smart idè om att låta två vildungar till sova här..jag är inte pigg efter helgens arbete...fredag lörd sön mån liksom...jag är seg! Men men...vad görs?

Tänker på hjärtegrynet...vill se det vackra lilla pyret snart.

cherryheart


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0