Lovely fredagsmys!

2011-07-30, kl 08:47:14 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Brända popcorn, hemmagjord teater, fucking great fredagsmys för ungarna. Två muppar som lovade popcorn, insåg för sent att det inte existerade några, så vi fick köra old style, de blev svarta små stackare! Men ungarna åt, dock tog dom inte slut lika fort som de brukar haha.

Igår efter jobbet så drog jag direkt till min älskarinna, där fanns gubben och ungarna. Ett snabb hej till gubben innan han drog till sitt jobb.

Vi gick till minizoo, min dotter blev förälskad i en karl, de kollade på småfåglarna och hon fick vara med sin BFF. Det var lycka det. På vägen till minizoo fick vi fånga en liten hund som smet ut ur en kattlucka...haha.

Väl hemma igen käka ungarna. jag och lovergirl lagade god mat.  sen gjorde vi de brända popcornen och lite bajskorvar till ungarna. de fick hoppa ute och kolla på¨film, inte samtidigt men ändå. De hade skit kul, vi med, låg på soffan och snacka trams och xxx.

Nope, idag är det svira om till festblåsan och gå på bröllop.

Ps: Har en enorm finne i örat, precis på vägen in i hörselgången, och den pulserar och igår förminskades min hörsel..ajj!! Fast hellre där den inte syns än typ i pannan eller på hakan eller något idag haha..blärk.


hjärt

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0