Hur blev du, du?

2011-07-02, kl 16:34:06 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Ibland undrar man varför folk blev som dom blev...

Alltså, jag har svårt för att hata folk, däremot om någon svikit mig så fatalt att de fallit ur min världskarta, ja då börjar man ju kanske ogilla den personen och har svårt för just denna individ.

Man kan inte älska alla och det gör jag definitivt inte. Jag har några personer som jag i detta läge har otroligt svårt för. Dock innebär det inte att jag inte låter dem leva sitt liv, jag startar inte massa ondigt bråk, snackar inte skit om dem, säger dock sanningen om någon skulle fråga mig varför jag har svårt för den eller den. För varför ska jag hålla tyst ?

Finns ingen anledning. Har fått börja tänka om flera ggr detta året, försöka prata om saker, speciellt känslor och hur man upplever saker och ting, annars äter det upp en. Så är det.

Nä back to work!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0