Himlen gråter?

2011-07-15, kl 09:36:07 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Vädret är ju inte direkt optimalt idag,  vill hellre ha solsken...roligare för barnen om inte annat. Dock så gillar jag hösten, den är mysig, jag vaknade och blev sugen på att handla skolsaker? Typ pennfodral och block och sånt...som jag behöver till hösten...och nya skolkläder/dagiskläder...men det tar vi inte idag.

I ett svagt ögonblick tackade jag ja till att jobba fredag kväll, min enda lediga vecka...(läs osammanhängandedagar)
Så så blir det ikväll, medans jag ska till jobbet kommer gubben ta med Z och E till farmor, sen hämtar han mig på kvällen, för bussarna gick så knäppt. T är redan hos farmor, han fick en ensamnatt där igår, för han är inte så ofta själv hos farmor...men han var saknad av hela familjen kan jag säga...det känns i maggropen! Men han hade säkert mysigt och så får de hela förmiddagen ihop!

Nja, nu är det väl att komma igång, jag ska bli nyttig och komma igång med mat och träning igen har jag tänkt...min mage skriker efter hälsosammare kost igen!



Thinking of you....

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0