Hemma igen

2011-07-21, kl 20:49:26 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper
Efter kvällsjobb...det gick bra trots allt, skingra tankarna lite helt ok.

Imorgon är det upp med tuppen som gäller, och så även på lördag, och på söndag jobbar jag med.

Inte på bra humör alls, bara ledsen...ledsen och nedstämd...vill gråta mest hela tiden...kanske för att jag knipigt ihop ett tag här nu för att få vardagen att funka trots ledsamma besked?

Ibland känner jag att jag inte har rätt att vara ledsen, men så bubblar det över och då är det kört.
Och klart man har rätt till sina känslor liksom. Men jag blir så trött på mig själv att jag är så jävla känslig ibland.

Men tacksam, tacksam för mina ungar, de är ju otroliga, de är mina! Tacksam för gubben som stöttar mig även om vi ibland har det lite kämpigt vi med.


Tänker på sockergrynet.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0