Härlig förmiddag!

2011-07-28, kl 14:58:47 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper
Tog en härlig promenad med min familj i morses, stora killen fick dock vara hemma, han ville inte följa med.

Men det var mysigt, men dock varmt! Sen drog vi till Ica och köpte korv och brö, vidare hem till vännerna i Strandstaden där vi grillade och satt i solen, ungarna härjade och det var supermysigt, saknat dem så in i bomben! De är allt härliga människor!!! Min äldsta vän, eller ja hon är ju inte äldst men vi har varit vänner längst ! Andra har ju fallit bort genom åren.

Ja och så skulle jag, jag som fick min första lön igår, köpa varsinn sparkcykel till ungarna på hemvägen, men de hade inget för större barn och den som lilldamen ville ha kostade 700, en i plast, jämfört med en lila utan hello kitty, som kostade 300, vägrar köpa en så dyr plastgrejj bara för att den har hello kitty och är rosa, hitta sen en som var rosa fast utan hello kitty och likadan som den lila, fanns en kvar, men hon vägra, för trött att resonera med och dessutom så skulle de ju alla tre ha så får åka in till storstaden och botanisera istället nån gång imorgon eller i helgen.

Gubben har dragit till arbetet, snart kommer mamma jag jobbar kort tur ikväll, rätt skönt ändå, och sen kort tur imorgon med, slutar två, ska älska med min älskarinna då och sen är det helg, för jag är ledig!!
Då vankas det brölllop, jag har fixat allt jag ska ha på mig, och skor o allt, och dessutom lånade jag ett krafs idag av madamen som äger allt i smycken och assecoar vägar! Så ett kraffs till hövvet klart med, och så har vi äntligen fått tag i en barnvakt till lördagkväll natten så jag slipper sitta själv en lördag till! tjohej!

Japp de blir finnemang det!!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0