God morgon!

2011-07-01, kl 09:40:13 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

I natt jag drömde något som jag aldrig drömt förut.


Oj oj, sov som en stock tror jag. Jisses amalia. Sitter och dricker lite proviva och äter en liten skål med citronfil och lite Pauluns musli. Lite lagom att börja med så man inte mår illa på morgon kanten dårå.

Idag är vädret inte lika varmt och soligt, men 17 grader och regn, fast nu är det uppehåll. Kan vara ganska skönt tycker jag. Ska jobba långt kvällspass ikväll.  Men även att ta tag i och göra klart städningen som påbörjades igår kanske.

Jag ska även göra andra trevliga saker som jag ens inte orkar nämna...suck..blir ju aldrig färdig...grr...känns det som.

Får se om karl gör det han sa, åka o plocka jordgubbar! Det skulle inte va fel o ha några liter hemmavid!! Kan man äta det morgon middag kväll liksom! Karls jordgubbssylt är den godaste som finns att ha på rostmackor! Förjävla god helt perfekt!! Saknar den! Mums! Och jordgubbskräm, jordgubbar...mmmmmm....dreggel alà Homer....

Nej dags att starta kugghjulen!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0