Dirty

2011-07-27, kl 23:00:24 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper
Glodde på Dirty dancing 2, Havanna Nights.
Sett lite av den förut, men liksom aldrig kollat hela, haha missa lite i början såklart men såg mer idag än jag gjort innan. Den funkar väl men den är lam jämfört med min gamla favorit med Patrick och Jennifer. Dessutom är den liksom så jädrans pluttinuttig, i första filmen knullar dom ju och thats it, ok baby är väl lite oskyldig i början. Men i tvåan tar det ju fan ända in på slutet innan de ens hånglar lite lätt...nääääää haha. Man, eller jag undrar i alla fall när fan de ska få till det liksom...haha.  Första filmen är ju faktiskt när jag tänker på det mycket mer snuskig och dirty överhuvudtaget, och den är inte gjord 2004 liksom, så där sjönk det nån poäng...

Och musiken är inte alls lika bra, men för att vara en uppföljare så går den ju att se om man som jag ikväll, inte hade något bättre för mig och jag har sett bra mycket sämre skitfilmer så, lite sådär mysig kärleksfilm.

Helt ok.


Men inget slår ju denna gamla goding!



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0